Resultats de la cerca
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.It's Magic!
Espectacle en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso que vol fer màgia. Activitat per als cicles infantil i inicial. Anglès nivell d'iniciació.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Descobrim la Beebot
Aconseguirem comunicar-nos amb la BeeBot a través del llenguatge de programació per tal que arribi allà on ens hem proposat?
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Casa meva és un univers. La diversitat familiar al cinema
Aprenem diferents models familiars a través de curtmetratges d'animació
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
Petjada hídrica
Sabíeu que tot allò que comprem, mengem o vestim necessita aigua per fabricar-se? Tot aquest volum d’aigua l’anomenem “Petjada hídrica”.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.