Resultats de la cerca
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Excursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Quina família més mona!
Introducció a l'origen del bipedisme i l'evolució del llinatge de l'espècie humana
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
TALLER CONÈIXER EL MÓN DEL RUC
Breu història del ruc, divertida i didàctica per descobrir peculiaritats dels rucs del seu comportament
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.