Resultats de la cerca
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Veniu a passar el dia
Activitats amb gossos de trineu i altres activitats lúdiques basades en els costums de les antigues tribus boreals
Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps
Al llarg de recorregut, visitarem diferents habitatges de la història i coneixerem la gent que hi vivia. Experimenta com vivia la gent d’altres èpoques, mira com eren les seves cases.
Construim mons amb peces imantades Magna-Tiles i animals
Interactuar amb una gran quantitat de peces magnètiques translúcides per descobrir-ne la potencialitat: la geometria, la construcció en dues i tres dimensions, la relació amb l’espai i la llum.
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
El botí d'en Capablanca
De la ma del bandoler Capablanca l’alumnat descobrirà l’època del barroc a partir del fenomen del bandolerisme.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.