Resultats de la cerca
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.Planetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?Taller Excavem el Miocè al CRIP
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat? Sigues paleontòleg per un dia!
Visions de la dona
Parlarem de com l’art ha estat reflex del rol de la dona en diferents moments de la història i plantejarem una activitat col·laborativa per reflexionar-hi.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.