Resultats de la cerca
FER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysJornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Let's Go to the Farm
Teatre en anglès per als cicles infantil i inicial sobre la vida a una granja màgica. Anglès nivell d'iniciació.
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Premis per Treball de Recerca
Tots els premis per a Treballs de Recerca de Batxillerat al territori català.
Colònies escolars, Sortides d'un dia, Treballs de síntesi (ESO)
Anem de colònies per aprendre, conviure i passar-ho bé amb els companys. A les sortides d'un dia descobrirem un munt de coses noves i amb els treballs de síntesi coneixerem a fons l'univers.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.