Resultats de la cerca
L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataEls fonaments de la terra: arquitectura medieval
Visita guiada per conèixer el Monestir de Sant Cugat i un taller didàctic que permet posar-se a la pell dels mestres constructors de l'Edat mitjana.
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
Tallers i Formació artística per a Centres Educatius
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Robot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.