Resultats de la cerca
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
Tortuguetes - ODS: Vida submarina
Construïm un joc de portar tortuguetes nounades des dels seus ous fins a la mar. El jugador ha de prémer la tecla associada a cada tortugueta el més ràpid possible per a moure-la cap endavant.
El ritme que portem dins! Música, percussió i moviment per a Educació Infantil
Taller en una sola sessió d'1h al vostre centre, en la data i horari del curs que vulgueu!
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
TALLER DE CONTRAPUBLICITAT
- Taller sobre publicitat - 3 hores de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 6/12 persones màxim
Per què no cauen els arcs? | Museu del Renaixement
Taller per explorar pes, força i equilibri a través dels arcs del Palau Requesens, descobrint-ne la funció i importància en l'arquitectura mitjançant una dinàmica col·lectiva.
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,L'ESCULTURA AL CARRER_Infantil (Museu Deu)
Els alumnes acompanyats de l’educador del Museu Deu fan un recorregut per la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.