Resultats de la cerca
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.Lila ReBVelada (teatre i titelles)
Espectacle de teatre i titelles. Com és una amistat sana? Lila ReBVelada fomenta la Igualtat, l'autoestima i desmunta les relacions tòxiques, també presents entre amics i amigues en la infància.
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Els fonaments de la terra: arquitectura medieval
Visita guiada per conèixer el Monestir de Sant Cugat i un taller didàctic que permet posar-se a la pell dels mestres constructors de l'Edat mitjana.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.