Resultats de la cerca
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Nou Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
Explora els boscos de muntanya (Collserola, Sant Llorenç, Montseny)
Sortides per explorar el bosc a Collserola, Sant Llorenç o el Montseny
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Petjades i Rastres
Les petjades són fòssils? Quina informació ens donen? En aquest taller aprendrem quins tipus de fòssils hi ha i ens introduirem al món de la paleoiconologia.
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.