Resultats de la cerca
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Taller d'Astronomia on t'expliquem Els espectacles del cel amb astroxperiences.com
Descobreix els espectacles màgics del cel en el nostre Taller dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. Hi ha fenòmens astronòmics que es converteixen en autèntics espectacles
VICUS. UNA CIUTAT EN JOC!
Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Les bombolles de l’Anton: Geometria amb bombolles de sabó
Tots hem jugat alguna vegada amb bombolles de sabó! Tot sembla molt simple, però darrere aquestes innocents i divertides figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic amb molta història.
TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.