Resultats de la cerca
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Productividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L’ocell que ha perdut la memòria
Activitat de descoberta del món dels ocells
Ciència, Acció...Reacció
La idea del taller gira al voltant d’alguns elements científics.
Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
MARINA I EL SOMNI DE VOLAR
Un conte ballat que destaca el valor, la imaginació, la igualtat i les somnis. Una màgica historia de valor, superació i empoderament a càrrec d'una actriu i una ballarina.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.