Resultats de la cerca
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Mengem en colors (Barcelona)
Aprenem ciència amb els aliments!
Repte Tribu: gimcana de cohesió i diversitat
Gimcana cooperativa per enfortir la cohesió del grup i abraçar la diversitat. Reptes per escoltar, col·laborar i sumar capacitats en una experiència dinàmica i transformadora.
CUIDADOR/A D'ANIMALS SALVATGES, EXÒTICS I DE GRANJA
Si esteu buscant una activitat educativa que faci gaudir els nens i nenes al mateix temps que aprenen a,tenir-ne cura, sou al lloc indicat!
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre i titelles per conèixer els dracs del món (fins i tot el de Sant Jordi), que fomenta l’hàbit de la lectura d’una manera divertida.
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.