Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Aventures del plistocè!
Quins animals habitaven la nostra terra a la prehistòria? En aquesta activitat excavarem com es fa als jaciments arqueopaleontològics per trobar i analitzar els fòssils de la fauna del Plistocè.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Toc, toc! Qui hi ha?
Espectacle de titelles per a infants des d'1 anys fins a 7 anys. Obra educativa, lúdica i interactiva, que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.El castell de Montesquiu | L’escut perdut (Educació infantil)
Un breu recorregut per les estances del Castell a la recerca de l’escut perdut dels Besora, amb un taller d’escuts per tancar l’activitat.
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.