Resultats de la cerca
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
VISITA GUIADA AL MUSEU DE LA MEL
L’ABANS I EL DESPRÉS.
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
Tallers de construcció KAPLA
Taller on es treballa concentració, equilibri, treball en grup motricitat fina i multitud d'altres aspectes depenen de l'edat dels participants
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
LEGO EDUCATION AL POBLE ESPANYOL
Sabeu com funcionen les màquines simples del nostre entorn? Voleu experimentar-ho? Ens endinsarem en construcció de models amb LEGO® Education, per aprendre a comunicar les nostres idees i sentiments.
Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.