Resultats de la cerca
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsEl refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Sonia Delaunay: de la pintura als teixits i la moda
Una aproximació a l'artista Sonia Delaunay com a dissenyadora de teixits i indumentària.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.