Resultats de la cerca
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockSBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Gimcana pels racons d'Empúries
Descobrirem una de les antigues ciutats d'Empúries a través d'un joc en equips!
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps
Al llarg de recorregut, visitarem diferents habitatges de la història i coneixerem la gent que hi vivia. Experimenta com vivia la gent d’altres èpoques, mira com eren les seves cases.
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Conte: 'El núvol ensopit'
L'activitat es basa en la narració d'un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.
CONCURS JOVES I MOBILITAT - 19a EDICIÓ - CURS 2025-2026
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.