Resultats de la cerca
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.CUIDADOR/A D'ANIMALS SALVATGES, EXÒTICS I DE GRANJA
Si esteu buscant una activitat educativa que faci gaudir els nens i nenes al mateix temps que aprenen a,tenir-ne cura, sou al lloc indicat!
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Una majoria invisible. Les dones a la fàbrica
Taller per reflexionar sobre el paper que va tenir la dona en les fàbriques tèxtils catalanes
Sant Jordi a Can Pidelaserra
Els petits faran la recollida de tota la indumentària per a la representació de Sant Jordi; cada peça estarà amagada entre els corrals, assignada a un petit artista. Després d'aquesta intensa tasca de
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Sumo de Robots
Construirem i programarem un robot que sigui capaç d’enfrontar-se a altres robots en combats de Robo-Sumo.
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Investiga la vacuna del VIH (Barcelona)
Taller d'investigació biomèdica
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.