Resultats de la cerca
Explorem l’univers
Taller teòric i pràctic on explorarem l'univers i aprendrem una infinitat de curiositats.
Visita completa al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria i a través del nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
El planetari mariner: estels sobre el mar (Primària)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.