Resultats de la cerca
Stop soroll!
Activitat a l'aula sobre salut ambiental i especialment contaminació acústica.
SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
PALLASSOS: RIURE PER UN TUB
Amb els nostres espectacles de pallassos posem pel davant valors de respecte a totes les nostres paròdies, aconseguim les rialles de petits i grans amb molta energia i vitalitat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.