Resultats de la cerca
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
TALLER DE RECERCA D'OR
El taller consisteix en trobar amb una batea, barrejada amb aigua i sorra del Segre, pellofes d’or amb un sistema fàcil d’identificar i que l’afortunat es podrà endur en una probreta cap a casa.Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Descobreix la vida de la platja i el funcionament del port
Sortida a Vilanova i la Geltrú per descobrir la fauna de la platja i conèixer les embarcacions de pesca els seus arts i el funcionament de la Llotja.
L'energia (Barcelona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Viu l'edat mitjana al Castell de Sa Roca
Un viatge en el temps que ens portarà a descobrir el Conjunt Monumental de Sa Roca, format pel Castell de Sant Martí Sarroca, del S.X, i l’església romànica de Santa Maria, del S. XI.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.