Resultats de la cerca
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.La descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
GREMIS DEL MAR. LA BARCELONA MARÍTIMA EN ÈPOCA MEDIEVAL I MODERNA
Els gremis d'època medieval i moderna han deixat la seva petjada a l'urbanisme barceloní. Aquesta visita permetrà conèixer aquells que van tenir relació amb l'activitat marítima.
Qui camina pel CRIP?
Descobrirem quins rastres van deixar els animals que van viure fa 12 milions d’anys i farem el motlle de la petjada d’un d’ells!
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.