Resultats de la cerca
Les plantes i el clima mediterrani
Visita guiada, consells i debat. Observar la diversitat de la vegetació dels Jardins de Cap Roig,
TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
Jordi Cirera, fundador d’Educaports, comparteix el seu camí emprenedor i guia els joves a descobrir passions, crear una estratègia de futur i desenvolupar una idea d’empresa amb un joc pràctic.
BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Les llegendes de Manresa
Visita lúdica i divertida de Manresa a través de rondallesSi les pedres parléssin... records del passat, oportunitats del present
Visita - taller a l’exposició “El que diuen les pedres callen els arbres” basada en els elements de pedra salvats de la destrucció provocada per la Guerra Civil.
Geografia en Acció
Vols agafar el funicular i pujar a Montserrat? En aquest taller es farà una introducció als Sistemes d'Informació Geogràfica, una eina fonamental per conèixer el nostre territori.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Taller de Petjades al CRIP
Podreu coneìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysMostrant 1-10 de 1.998 elements.