Resultats de la cerca
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Internet segura per a nenes i nens - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
TALLER D’ARQUEOLOGIA
Taller d'arqueologia al museu!
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.CONEIXEM EL POBLE ESPANYOL DE LA MÀ DE...
El guia no arriba i el grup comença a impacientar-se. Arriba en Xisco, un treballador de manteniment que coneix molt bé les històries i llegendes del poble. Us deixareu guiar per ell?
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.