Resultats de la cerca
Dipòsit controlat de la Vall de Joan
En aquesta visita guiada els participants podran conèixer millor el model metropolità de gestió de residus municipals a través d'un dipòsit controlat i clausurat l'any 2006.
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
taller de ceràmica a la Masia Museu Serra
fes una peça amb el torn desprès decorara un plat i nosaltres el posarem al forn i al cap d'uns dies el tindreu a les vostres mans
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Premis per Treball de Recerca
Tots els premis per a Treballs de Recerca de Batxillerat al territori català.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.