Resultats de la cerca
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
D'Euterpe a Cecília. Música a la Catedral a través de la història
Abordarem la música que es troba a la Catedral a través d’una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per resoldre un immersiu joc de pistes.
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorFem Torrons a GranjaPidelaserra
. Picarem les ametlles artesanalment i decorarem el torró amb un toc molt original.Inclou visita als animals de la granja i passejada en carro. Cada infant s´emportarà el seu propi torró.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
La descoberta de Manresa
Descobreix la història de la ciutat de Manresa
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Extraescolar Còmic - Poblenou
A l‘extraescolar de còmic treballarem diferents tècniques d’il·lustració, creació de personatges, expressions facials, creació d’escenes, etc. i ens introduïm al còmic creant un guió i una història.
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.