Resultats de la cerca
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
TALLER DE TIR EN ARC
Taller de simulació de tir amb arc.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Investiga la vacuna del VIH (Barcelona)
Taller d'investigació biomèdica
Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.