Resultats de la cerca
Mengem en colors (Barcelona)
Aprenem ciència amb els aliments!
Visita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
La tardor i el Bastó a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. mitjançant una gincana esbrinarem els fruits, plantes silvestres, Arbres i fules diverses de la tardor.
Visita guiada al Museu del Barroc de Catalunya
Visita guiada a les sales del Museu del Barroc de Catalunya
Balanced brains
Fomentar els hàbits saludables des de la neurocìencia, no centrant-nos en els beneficis dels mateixos (que tothom coneix) sinó en perquè ens costa tan aprendre'ls i perquè
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
CIUTAT DE CARTRÓ
Activitat molt creativa que reforça el concepte de reciclatge i el treball cooperatiu.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.