Resultats de la cerca
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
SAFE (Superbug Awareness For Education)
El projecte SAFE (Superbug Awareness for Education) és una iniciativa europea que busca conscienciar sobre la resistència antimicrobiana a través de l’educació, la ciència ciutadana i la divulgació.
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
Un doblatge de pel·lícula
Taller on s'aprenen els aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.