Resultats de la cerca
Visita guiada Centre d’Interpretació del Carrer del Balç
Visita guiada al Centre d’Interpretació del Carrer del Balç adaptada a cada nivell educatiu
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Per què m'agrada el reggaeton...?
Amb la crítica constructiva al reguetón i al trap com a teló de fons expliquem l'acte creatiu musical amb tots els seus components bàsics.
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.Dones que van trencar el silenci
Investiga i dona veu a les dones pioneres del rock i el blues. Una activitat cooperativa per visibilitzar el seu llegat i treballar habilitats digitals i comunicatives.
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
TALLER BOOKTUBER (INTRODUCCIÓ AL MÓN DE BOOKTUBE)
Taller sobre el món dels booktubers (joves que recomanen llibres a YouTube) impartit per una booktuber catalanaMostrant 1-10 de 1.994 elements.