Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques.TANGRAM (Tangram)____
Toc de Retruc uneix en aquest espectacle la visualitat del joc dalt l'escena amb arts escèniquesDescobreix els secrets de Santa Clotilde
Apropar-se al món de la mitologia
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Visita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Astronomia. Tallers i activitats a les escoles i instituts
LA CIÈNCIA POT SER MÀGICA. Descobrirem com són els estels, la lluna, els planetes... Aprendrem com funciona un rellotge solar. Els robots ens sorprendran i els experiments ens deixaran bocabadats!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.