Resultats de la cerca
Taller de Percussió públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre. (Osona)
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
Les bombolles de l’Anton: Geometria amb bombolles de sabó
Tots hem jugat alguna vegada amb bombolles de sabó! Tot sembla molt simple, però darrere aquestes innocents i divertides figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic amb molta història.
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Mostrant 1-10 de 1.997 elements.