Resultats de la cerca
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
Mengem en colors (Barcelona)
Aprenem ciència amb els aliments!
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataSANT JORDI, LA PRINCESA I EL DRAC – Cia. La Puntual – Néstor Navarro
S’acosta la diada del llibre i la rosa. Vine a reviure la Llegenda de Sant Jordi en directe!
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
Els alumnes aprendran els conceptes bàsics per orientar-se a, experimentant amb mapa, brúixola, punts de control i walkie-talkies en una activitat segura, vivencial i totalment adaptable a ubicacions
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIMostrant 1-10 de 1.994 elements.