Resultats de la cerca
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
FINNELIS: L'economia de la casa
Aprenem a gestionar l'economia de la llar. Estalvia, pren decisions i utilitza els recursos de la vida diària per arribar a final de mes.
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Portes Obertes a les Universitats 2026-2027
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2026-2027
LA NAVEGACIÓ: INTRODUCCIÓ A LA CARTA NÀUTICA
En aquesta activitat, l'alumnat aprendrà a orientar-se amb l'ús de la carta nàutica i l'aplicació de coneixements matemàtics.
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.