Resultats de la cerca
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
Economia feminista: idees claus i mirada aplicada als equips
Identifica l'arrel de les problemàtiques social i introduir la perspectiva de l'economia feminista. Presentar les iniciatives autogestionades i eines aplicades per a la resolució de necessitats.
Mengem en colors (Barcelona)
Aprenem ciència amb els aliments!
Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Taller d'astronomía en formació de craters amb astroxperiences.com
Descobreix el fascinant món dels cràters amb el nostre Taller de Formació taller de formació sobre aquesta matèria per a estudiants de primària i secundària.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.