Resultats de la cerca
L'arqueta de Sant Martirià. Un reliquiari medieval
Coneixerem l'arqueta de Banyoles i la seva història.
Crèdits de síntesi
Treballs de síntesi com una experiència vivencial i transversal que els alumnes viuran com una experiència única. Oferim una proposta pedagògica que inclou un treball previ, in-situ i posterior.A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
LA GEOLOGIA DEL MASIS
Pujarem al punt més elevat del Tarragonès, el cim de Caro a 1.442 metres d'altura. Durant la sortida explicarem la creació de les muntanyes, l'evolució, les espècies rupícoles i tots aquells accidents
Ruskus' Little Train
Teatre en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso i un trenet entremaliat. Anglès de nivell iniciació. Activitat per als cicles infantil i inicial.
Visita comentada a "Ones"
Visita comentada
GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.
Palanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
SESSIONS INFORMATIVES EUSS, SCHOOL OF ENGINEERING
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Participa en les sessions informatives (4 de setembre, 18 de febrer, 12 de març, 29 d'abril, 13 de maig i 27 de maig).
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.