Resultats de la cerca
Parc d’aventura de tardor: acció i connexió amb el bosc
Jornada escolar amb més de 10 activitats d’aventura a escollir per cicle i un itinerari guiat de connexió amb el bosc per descobrir la tardor de forma vivencial.
Apertix, competició de robòtica lliure
Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
El procés tèxtil de la llana
Visita guiada a l'espai expositiu dedicat a la fàbrica tèxtil
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Cosmètica Natural a Can Pidelaserra
Sense sortir de la granja escola obtindrem els productes per a la realitzacio de productes d´higiene i cosmética. Provem junts una dentrifici i una mascareta facial?
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.