Resultats de la cerca
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Taller de modelatge amb argila Jumpingclay: Taller Temàtic Pasqua
Amb l'argila polimèrica Jumping Clay crearem figures que estimularan la seva percepció espacial, psicomotricitat i imaginació.
Premis d'àmbit audiovisual i artístic
Premis als treballs de Recerca de caràcter artístic
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Promoció de la lectura: maleta viatgera, amb llibres especials d'arreu del món. Contacontes
Es convida als nens a obrir llibres, ja que mai no saben què hi podran trobar! Presentació de llibres molt especials d'arreu del món
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.El joc del Riu a Osona. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.