Resultats de la cerca
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaLlum i color (Tarragona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
Taller «Crea el teu propi escut»
Visita al Castell, on s’exposaran els continguts medievals, la vida als castells, els cavallers i la importància dels escuts. Final de l’activitat al Casinet, on cada infant crear el seu propi escut.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.