Resultats de la cerca
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
STEAM: Art, arquitectura i geometria
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Però també tenen molt a veure amb l’art, l’arquitectura, la música i fins i tot el disseny industrial.
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.