Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
L'energia (Barcelona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Missió GIPIU
Missió GIPIU és una activitat cooperativa i lúdica que ajuda els infants a identificar aliments ultraprocessats, de llarga distància o fora de temporada.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Un llit damunt del cap. Una coreografia d’exercicis d’atenció. Explorant els espais del MACBA
Obrint un espai de relació amable entre els infants, el museu i tot el que allí hi succeeix, l’activitat vol explorar els espais del MACBA posant èmfasi en la seva arquitectura i els seus recorreguts,
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.