Resultats de la cerca
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.TELL ME A CONTE -,CONTES EN ANGLÈS PER A INFANTIL I PRIMER CICLE PRIMÀRIA
Contes per a nens i nenes d'infantil i primària, amb cançons, música, jocs, psicomotricitat i molt d'amor! Contes 100% en anglès.
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
UN TOC DE PASTORETS
Música i teatre es combinen en aquest espectacle nadalenc amb plena interactivitat amb el públic.FER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Que sabem del porno?
Dinàmica participativa
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.