Resultats de la cerca
Colònies escolars escola de bandolerisme i bruixeria i aventura per la eso-Vilanova de Sau
Colònies escolars per conèixer les tradicions bandoleres de la zona de Guilleries i potenciar la fantasia amb la màgia de la natura i l'escola de bruixeria. Aventura per cicle superior i ESOEl castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Projecte Veus
El "Projecte Veus" prevé la violència de gènere donant veu a dones agredides i homes agressors. Amb el teatre, busca detectar i prevenir la violència i microviolència, promovent relacions igualitàries
BODY PAPER
Taller per reconèixer i respectar el propi cos i el dels altres, fomentant l’autoestima, la diversitat corporal i una vivència saludable de la sexualitat.
PARLEM DE DRETS HUMANS
Taller per conèixer la Declaració Universal dels Drets Humans i reflexionar sobre la responsabilitat individual i col·lectiva per construir una societat més justa i solidària.
PER GUSTOS COLORS
Taller per comprendre i respectar la diversitat afectiva, sexual i de gènere, fomentant l’empatia i oferint eines per combatre la LGTBIfòbia.
Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.