Resultats de la cerca
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Construïm refugis: la Guerra Civil a Martorell.
Xerrada i visita posterior al refugi antiaeri de la Plaça de la Vila de Martorell per tal de conèixer com van afectar els bombardejos al barri de la Vila el gener de 1939.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ HEROIS I MONSTRES
Al llarg de la seva estada a Mas Pagès, els alumnes hauran de seguir les premisses de l’Oracle -els monitors- i anar guanyant monedes per tal d’arribar vencedors al final del joc.
COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Economia feminista: idees claus i mirada aplicada als equips
Identifica l'arrel de les problemàtiques social i introduir la perspectiva de l'economia feminista. Presentar les iniciatives autogestionades i eines aplicades per a la resolució de necessitats.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.