Resultats de la cerca
Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.
Traspatràs
Obra de teatre sobre l'educació viària, el civisme, el reciclatge i la prevenció. L'espectacle combina la màgia, la música, les figures de globus i l'art del clown.
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
Les estrelles i el mar
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Quants braços tenen les estrelles de mar? On tenen la boca? Es poden moure? Investiguem-ho!
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Crèdits de síntesi
Treballs de síntesi com una experiència vivencial i transversal que els alumnes viuran com una experiència única. Oferim una proposta pedagògica que inclou un treball previ, in-situ i posterior.Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.