Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
CONCURS JOVES I MOBILITAT - 19a EDICIÓ - CURS 2025-2026
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualUna erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió gènere
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
Balanced brains
Fomentar els hàbits saludables des de la neurocìencia, no centrant-nos en els beneficis dels mateixos (que tothom coneix) sinó en perquè ens costa tan aprendre'ls i perquè
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.