Resultats de la cerca
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Fem Torrons a GranjaPidelaserra
. Picarem les ametlles artesanalment i decorarem el torró amb un toc molt original.Inclou visita als animals de la granja i passejada en carro. Cada infant s´emportarà el seu propi torró.
Empúries pista a pista
En aquest joc haureu de resoldre els enigmes i preguntes sobre el jaciment i la cultura grega i romana, amb un temps límit i competint entre ells per descobrir qui sap més sobre el món clàssic!
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.La descoberta del Pailebot Santa Eulàlia
Com és un vaixell de principis del segle XX? Quina tecnologia portava? I en l’actualitat, quina tecnologia li permet navegar amb seguretat? Quins són els principals elements de comunicació a bord?
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
CURSA D'ORIENTACIÓ I ARTESANIA AL POBLE ESPANYOL
Us atreviu a conèixer el Poble d'una manera ben diferent? Sabríeu guiar-vos només amb un plànol i una brúixola? Orientació, col·laboració i iniciativa es combinen en aquesta activitat en petits grups!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.