Resultats de la cerca
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Visita dinamitzada al Teatre de Tàrraco
Visita dinamitzada al Teatre romà, on pren el protagonisme la participació i el diàleg
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
Brama del cèrvol - colònies de tardor a La Molina
A les colònies de la brama del cérvol, farem un seguiment del cérvol, amb observació i escolta de la brama, de la mà d’un biòleg especialitzat, combinat amb activitats esportives i d'aventura!
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.