Resultats de la cerca
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
Túnel de vent
Windoor Barcelona ofereix una experiència educativa i emocionant de túnel de vent, on l’alumnat pot experimentar la sensació de volar en un entorn totalment segur.
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Plàstica social
Visita dinamitzada en clau de performance on els i les alumnes a partir de l’experiència, creïn un viatge que finalitza a la Creu de la Guia.
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.