Resultats de la cerca
LA CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL MÓN
Activitat centrada en conèixer les causes i conseqüències de l'arribada dels europeus a Amèrica, i com s'hi navegava en aquella època.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesLes Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem una bosseta d'olor que s'emportaran a casa.
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
Sortides a la natura al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
En aquesta sortida d'un dia realitzarem un itinerari adaptat a les característiques de cada grup. Coneixerem un paratge singular; amb muntanyes i cingles de conglomerat roig, alzinars, coves i balmes.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.