Resultats de la cerca
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.